Vad kan vi hjälpa till med?

Vad gör jag om jag inte kan resa och måste avboka?

Vill du boka av en charterresa som du inte har betalat än, kan du enkelt göra det på Min Sida. Ring oss på 0771-995 995 om du har betalat hela eller delar av din resa, så hjälper vi dig.

Vill du boka av en reguljärresa vill vi alltid att du ringer eller skickar e-post till oss. 

Är det nära inpå avresa och du behöver kontakta oss utanför ordinarie öppettider kan du ringa vårt journummer 08-593 610 17.

Är du osäker på vad du har bokat? Klicka här för charterresa eller här för reguljärresa. Vill du boka om din resa, läs mer här.

Det är endast huvudresenären på bokningen som kan avboka eller göra ändringar på resan. 

Här hittar du Vings resevillkor 

 

Aktuell information

Hur länge ska mitt pass vara giltigt?

Resa inom EU För resor inom EU krävs ett pass eller nationellt ID-kort som är giltigt under hela resan. Giltigt pass eller nationellt ID-...

Läs mer

På vilka hotell ingår bagage på flygresan?

  Bagage ingår alltid på din resa när du bokar en charterresa till ett av våra Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Läs mer

Aktuell information om Ving

Idag har Thomas Cook, som Ving är en del av, meddelat att det pågår diskussioner med Fosun Tourism och våra utlånande banker...

Läs mer