Vad kan vi hjälpa till med?

Hur kontaktar jag Ving?

Hittar du inte vad du söker bland våra frågor och svar, kan du alltid nå oss före, under och efter din semester.

Före semestern..
Du kan ställa en snabb fråga om din resa till våra kunniga reserådgivare via chatten, eller ringa oss på nummer 0771-995 995. 

Under semestern..
På många av våra charterresmål har vi Vingvärdar som gärna svarar på dina frågor. Du når dem via e-post, sms, vår servicetelefon, eller på träfftiderna på vissa hotell. Telefonnumret finns på resebeviset/biljetten och du kan kontakta personalen redan nu om det är något du vill veta innan semestern, läs mer här. Har Ving ingen egen personal på ditt resmål kan du komma i kontakt med oss dygnet runt på vårt journummer +46 8 593 610 17.

Efter semestern..
Om det uppstod problem på din resa som inte kunde lösas på resmålet, har du möjlighet att skriva till oss efter hemkomsten via vårt formulär på Ving.se.

Aktuell information

Hur länge ska mitt pass vara giltigt?

Resa inom EU För resor inom EU krävs ett pass eller nationellt ID-kort som är giltigt under hela resan. Giltigt pass eller nationellt ID-...

Läs mer

Kan jag checka in online?

Checka in via internet Flyger du med Thomas Cook Airlines kan du på utvalda destinationer checka in online via dator eller mobil. 24 timmar innan...

Läs mer

På vilka hotell ingår bagage på din resa?

  Bagage ingår på din resa, om du bokar en charterresa till ett av följande hotell: Sunwing Family Resorts Sunprime Hotels Ocean...

Läs mer