Vad kan vi hjälpa till med?

Hur kontaktar jag Ving?

Hittar du inte vad du söker bland våra frågor och svar, kan du alltid nå oss före, under och efter din semester.

Före semestern..
Du kan ställa en snabb fråga om din resa till våra kunniga reserådgivare via chatten, eller ringa oss på nummer 0771-995 995. 

Under semestern..
På många av våra charterresmål har vi Vingvärdar som gärna svarar på dina frågor. Du når dem via e-post, sms, vår servicetelefon, eller på träfftiderna på vissa hotell. Telefonnumret finns på resebeviset/biljetten och du kan kontakta personalen redan nu om det är något du vill veta innan semestern, läs mer här. Har Ving ingen egen personal på ditt resmål kan du komma i kontakt med oss dygnet runt på vårt journummer +46 8 593 610 17.

Efter semestern..
Om det uppstod problem på din resa som inte kunde lösas på resmålet, har du möjlighet att skriva till oss efter hemkomsten via vårt formulär på Ving.se.

Aktuell information

Hur länge ska mitt pass vara giltigt?

Resa inom EU För resor inom EU krävs ett pass eller nationellt ID-kort som är giltigt under hela resan. Giltigt pass eller nationellt ID-...

Läs mer

På vilka hotell ingår bagage på flygresan?

  Bagage ingår alltid på din resa när du bokar en charterresa till ett av våra Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Läs mer

Aktuell information om Ving

Idag har Thomas Cook, som Ving är en del av, meddelat att det pågår diskussioner med Fosun Tourism och våra utlånande banker...

Läs mer