Vad kan vi hjälpa till med?

Hur reklamerar jag min resa?

Är du missnöjd med något under din resa vill vi veta det med en gång. Väntar du tills du har kommit hem kan vi inte påverka eller åtgärda de fel som har uppstått. Börja därför alltid med att kontakta din Vingvärd på resmålet och berätta vad du är missnöjd med. Finns ingen resmålspersonal på plats vill vi att du försöker byta rum med hjälp av hotellets personal.

Kan problemen inte lösas på resmålet är du välkommen att kontakta oss efter hemkomst via detta formulär. Det går också att skriva till oss på adress: Ving Quality & Claims, 105 20 Stockholm.

Aktuell information

Hur länge ska mitt pass vara giltigt?

Resa inom EU För resor inom EU krävs ett pass eller nationellt ID-kort som är giltigt under hela resan. Giltigt pass eller nationellt ID-...

Läs mer

På vilka hotell ingår bagage på flygresan?

  Bagage ingår alltid på din resa när du bokar en charterresa till ett av våra Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Läs mer

Aktuell information om Ving

Idag har Thomas Cook, som Ving är en del av, meddelat att det pågår diskussioner med Fosun Tourism och våra utlånande banker...

Läs mer