Vad kan vi hjälpa till med?

När och hur får jag min biljett?

Har du bokat en charterresa och angivit en mejladress skickas biljetten (resebeviset) via e-post cirka 70 dagar före avresa. Har du beställt en resa med avresa inom 70 dagar skickas biljetten inom en timme efter bokning. Din charterbiljett finns även tillgänglig på "Min sida". Har du bokat resan via telefon eller på resebyrå kan du få biljetten hemskickad med post mot en administrativ avgift på 95 kronor per bokning. Glöm inte att kontrollera att alla uppgifter stämmer överens med din beställning. På din biljett hittar du flygtider (lokala tider), flygnummer och avreseterminal.

Har du bokat en reguljär paketresa skickas biljetten (resebeviset) med e-post två veckor innan avresan. Har du inte angivit någon mejladress skickas biljetten per post, utan kostnad. På din elektroniska flygbiljett hittar du avreseterminal och flygbolagets referensnummer som du behöver när du checkar in och vid all kontakt med flygbolaget.

Dina kryssningshandlingar skriver du ut från rederiets sida, klicka på länken i ditt avresemeddelande som skickas till dig 13 dagar innan avresan.

Du kan se och hämta ditt resedokument via Vings app. Läs mer här och ladda ner den.

 

Aktuell information

Hur länge ska mitt pass vara giltigt?

Resa inom EU För resor inom EU krävs ett pass eller nationellt ID-kort som är giltigt under hela resan. Giltigt pass eller nationellt ID-...

Läs mer

På vilka hotell ingår bagage på flygresan?

  Bagage ingår alltid på din resa när du bokar en charterresa till ett av våra Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Läs mer

Aktuell information om Ving

Idag har Thomas Cook, som Ving är en del av, meddelat att det pågår diskussioner med Fosun Tourism och våra utlånande banker...

Läs mer